reklama

Taký malý valentínsky postreh

Nedávno v práci prišla reč na Valentína. Keď som spomenula, že určite plánujem drahému nejaký malý darček - veď ma na Valentína požiadal o ruku, tak uznajte, bez toho to nejde :) - dozvedela som sa, že tento sviatok nie je u ostatných veľmi v obľube. Chápem to, aspoň myslím. Počula som už názory, že na „oslavu lásky nie je potrebný nejaký špeciálny deň, že lásku si treba dokazovať stále. Súhlasím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Na druhej strane som človek, ktorý má rád výročia. Zrejme to súvisí s tým, že mám rada vo veciach poriadok a keď viem presne určiť dátum, kedy sa to alebo ono stalo, mám pocit, že mám poriadok aj vo svojom živote. A malý darček pre potešenie nezaškodí, no nie?

14. február sa blíži a aj obchody sú už zaplavené hromadou výrobkov v špeciálnych valentínskych edíciách. Myslím si však, že ak môj drahý má rád čokoládu, tak sa jej poteší bez ohľadu na to, či bude obal s 20 srdiečkami alebo na ňom bude napríklad palma.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj tak ma však zaujalo valentínske balenie Fidorky. Pre tých, ktorí netušia, o čom hovorím, len na vysvetlenie: valentínsku Fidorku majú v dvoch prevedeniach - červenú pre dámy a modrú pre pánov. Tomu zodpovedajú aj „zamilované vety", ktoré sa dajú na jednotlivých baleniach poskladať.

Keď som videla reklamu, prišlo mi to všetko smiešne. Potom som si však povedala, že troška gýču nezaškodí. A tak, keď sme boli najbližšie na nákupe v blízkom obchodnom dome, obzerala som sa práve po srdiečkových baleniach Fidorky. Na moje prekvapenie, hoci som prehľadala obidva stojany s valentínskou Fidorkou, nenašla som ani jedno modré balenie. Znamená to, že opäť raz zaúradovala ženská predvídavosť a sklony nachystať si všetko vopred a všetky Fidorky pre mužov sa vypredali? Alebo naopak - objednal ich predajca menej, lebo vedel, že ženy vyberajú aj iné typy darčekov, ale muži budú potrebovať pomôcť pri výbere? Nech už to bolo akokoľvek, Fidorku som nekúpila, a tak môj drahý predsa len na Valentína dostane darček, o ktorom nebude nič tušiť. Aspoň dúfam :)

Miroslava Mesárošová

Miroslava Mesárošová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som človek, ktorý má svoj vlastný názor a často sa oň chce podeliť aj s inými ... Zoznam autorových rubrík:  Zo života jednej učiteľkyEliJa a môj chlapMoje kuchárske pokusyMoje postrehyMojimi očamiLáska, život... a všetko ostatPoviedkySúkromnéVyznanieNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu