reklama

Bojnice

Po minuloročnom výlete do ZOO v Bojniciach sme sa tam vybrali aj tento rok. Pôvodne to mal byť celodenný výlet, aby sme stihli poobzerať všetko vrátane zámku. Dovolenkový duch sa však postaral o to, že som si vychutnávala vyspávanie (bežne mi budík zvoní ráno o šiestej, takže keď ho môžem odignorovať, veľmi rada to urobím), a tak sme vyrazili až okolo obeda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Bojnický zámok
Bojnický zámok 

Prišli sme práve včas, aby sme stihli vystúpenie sokoliarov. Chvíľami ma chytal riadny strach, keď nám dravce lietali tesne nad hlavami. A chvíľami som sa dobre zabávala, najmä na veľkej sove, ktorá cupitala po pódiu. Pri odchode mi manžel kúpil malú drevenú sovu, ktorú som po doma hneď posadila na čestné miesto a vždy, keď ju zbadám, spomeniem si ten výlet.

Po sokoliaroch sme zamierili rovno do zoologickej záhrady. To už som sa trošku osmelila a vydrankala som od manžela fotoaparát. Som klasický amatér, prvé fotky boli hrozné a aj tie ostatné majú veľa chýb. Niektoré zvieratká nechceli ani chvíľku postáť, takže odfotiť ich bol pre mňa problém. Ale aj snaha sa cení, nie? :-)  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Stále majú veľa práce,...  

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

... ale predsa niektorí aj oddychujú.  

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

A nájdu sa aj takí, ktorí fotenie berú v pohode, ...  

Obrázok blogu

... alebo ich dokonca teší.  

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

"Nerušiť!"  

Obrázok blogu

"Aha, návštevníci, možno bude aj fotka..."  

Obrázok blogu

Niektoré zvieratká aj zapózovali...  

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Lama sa najskôr venovala prežúvaniu, ...  

Obrázok blogu

ale keď zbadala fotoaparát, pekne sa na mňa usmiala.  

Obrázok blogu

Slony a medvede nemôžu chýbať.   

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Najviac sa fotenie páčilo ťave.  

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Prišla až úplne blízko. Iste dúfala, že dostane niečo pod zub.  

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Myslím, že ju rozhodne možno vyhlásiť za modelku :)

No a niektorým bolo všetko jedno...  

Obrázok blogu

A ešte pár fotiek zámku - ten sa fotil dobre, lebo sa nehýbal :-)  

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Tento rok sme si zámok zvnútra pozrieť nestihli. Nabudúce to snáď už vyjde :)

Miroslava Mesárošová

Miroslava Mesárošová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som človek, ktorý má svoj vlastný názor a často sa oň chce podeliť aj s inými ... Zoznam autorových rubrík:  Zo života jednej učiteľkyEliJa a môj chlapMoje kuchárske pokusyMoje postrehyMojimi očamiLáska, život... a všetko ostatPoviedkySúkromnéVyznanieNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu