reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Mesárošová

Miroslava Mesárošová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som človek, ktorý má svoj vlastný názor a často sa oň chce podeliť aj s inými ... Zoznam autorových rubrík:  Zo života jednej učiteľkyEliJa a môj chlapMoje kuchárske pokusyMoje postrehyMojimi očamiLáska, život... a všetko ostatPoviedkySúkromnéVyznanieNezaradené

reklama

Zo života jednej učiteľky

Domáca úloha (Ako na to?)

Miroslava Mesárošová

Domáca úloha (Ako na to?)

Bol jeden z mojich šťastnejších dní. Manžel ma totiž zobral na nákupy. Nešlo o nič veľké, len sme sa vybrali do blízkeho hypermarketu nakúpiť nejaké potraviny a trošku sa tam poprechádzať. Ja som sa pustila svojou obvyklou trasou: knihy - papiernictvo - domáce potreby, a môj drahý sa vybral opačným smerom. Zvyčajne si ho potom chodím vyzdvihnúť do elektra alebo auto-moto oddelenia.

  • 3. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Diagnóza: Učiteľka

Miroslava Mesárošová

Diagnóza: Učiteľka

Konečne znovu piatok. Na víkend sme sa chystali k rodičom, takže som zbalila potrebné veci a mohli sme vyraziť. Bolo sedem hodín večer a ja som sa nevedela dočkať, kedy už budeme na mieste, aby som sa čím skôr dostala do postele. Uplynulý týždeň mi dal riadne zabrať a vedela som, že ten nadchádzajúci nebude lepší, takže oddychovací víkend som naozaj potrebovala ako soľ.

  • 5. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 333x
  • 2
Má vôbec zmysel...?

Miroslava Mesárošová

Má vôbec zmysel...?

Prichádzajú a odchádzajú. Neustále nové tváre, nové situácie, nové skúsenosti, nové problémy....

  • 13. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Inšpirácia

Miroslava Mesárošová

Inšpirácia

Nemám rada obdobia, kedy ma nič neosloví. Kedy ráno vstanem, idem do práce, mechanicky vykonávam každodenné povinnosti, vrátim sa domov a bezducho čakám na ďalší deň. Keď cítim, že som prázdna. Dokonca niekedy ani necítim. Akoby som ani nebola. Bez duše. Bez života. Bez inšpirácie.

  • 10. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 793x
  • 6
Je učenie poslanie alebo len práca ako každá iná?

Miroslava Mesárošová

Je učenie poslanie alebo len práca ako každá iná?

Asi každý sa občas zamyslí nad tým, čo v živote robí. Čo dosiahol, čo ešte chce dosiahnuť. Čo sa mu podarilo a čo nie. V čom bol úspešný a v čom zlyhal.

  • 8. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
reklama
Na čo je nám elearning?

Miroslava Mesárošová

Na čo je nám elearning?

V modernej dobe plnej informácií sa schopnosť získavať, spracovávať a využívať informácie stáva jednou z kľúčových kompetencií, bez ktorej študenti len ťažko zvládnu nápor školy a neskôr pracovného života. S podobnými myšlienkami sa stretávame veľmi často. Iste ste aj vy nad tým už rozmýšľali alebo ste to jednoducho prijali ako fakt. Od škôl vyžadujeme, aby nenútili študentov učiť sa naspamäť obrovské množstvá faktov a poučiek, ale aby ich miesto toho pripravili na reálny život, ktorý ich čaká po skončení štúdia.

  • 11. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Aj učiteľ je len človek

Miroslava Mesárošová

Aj učiteľ je len človek

A máme tu opäť september a o pár dní nám začne „tvrdý režim. Na niektorých školách už začal, nás to čaká v pondelok - nový semester. Teším sa? Trošku. Vlastne, veľmi.

  • 20. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Prvý deň

Miroslava Mesárošová

Prvý deň

Pamätám si to akoby sa to stalo len včera. V noci som sa príliš nevyspala, stále som myslela na to, čo ma čaká ráno v práci. Prvý deň s MOJOU triedou.

  • 28. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Práca učiteľa

Miroslava Mesárošová

Práca učiteľa

V prvom roku svojho pôsobenia na mieste stredoškolskej učiteľky som sa dostala na cyklické vzdelávanie pre začínajúcich učiteľov. Mnoho mojich kolegov ma varovalo, že to bude zabitý čas a že čo nové mi tam tak asi môžu povedať – títo lektori aj tak predsa o reálnej škole nemajú žiadnu predstavu.

  • 13. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Začiatok cesty

Miroslava Mesárošová

Začiatok cesty

Priveľa rozmýšľam. Priveľa rozprávam. Ktosi mi raz povedal: „Kdo umí, ten umí, kdo neumí, ten učí.“ Niekedy sa bojím, že je to naozaj tak. Že som sa stala učiteľkou preto, že nič iné „rozumné“ robiť neviem...

  • 11. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu