reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Mesárošová

Miroslava Mesárošová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som človek, ktorý má svoj vlastný názor a často sa oň chce podeliť aj s inými ... Zoznam autorových rubrík:  Zo života jednej učiteľkyEliJa a môj chlapMoje kuchárske pokusyMoje postrehyMojimi očamiLáska, život... a všetko ostatPoviedkySúkromnéVyznanieNezaradené

reklama

Vyznanie

Kto nemá v hlave, má v pätách

Miroslava Mesárošová

Kto nemá v hlave, má v pätách

Na druhý stupeň základnej školy som nastúpila v meste, nie v blízkej dedine ako veľká časť mojich bývalých spolužiakov. Dostala som sa totiž do matematickej triedy, čo vo mne vzbudzovalo určitú hrdosť na samú seba, chvíľami hraničiacu až s pýchou, čo by som si ale v tom čase nikdy nepriznala. Nešlo o to, že by som sa tam dostala nejakým zázrakom alebo vďaka protekcii. Práve naopak, bola som tam právom. Ešte aj teraz, s odstupom času, som o tom presvedčená, pretože ako jedna z mála som na otázku, ktorý predmet mám najradšej, odpovedala jednoznačne: matika. Najmä slovné úlohy. Miesto v matematickej triede bolo pre mňa akousi povinnosťou, ktorú som si veľmi rada splnila. Tešila som sa na to, že budeme mať viac hodín matiky (ostatné prírodovedné predmety ma až tak nelákali) a vychutnávala som si pocit, že nebudem chodiť od nejakej obyčajnej triedy, ale do „matematickej".

  • 6. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 205x
  • 18
Občas to vyjde

Miroslava Mesárošová

Občas to vyjde

Dúfam, že tam bude. Celá napätá si sadám k počítaču a dúfam, že tak ako včera, predvčerom a predpredvčerom, aj dnes ho tam nájdem. Opäť sa budeme rozprávať o ničom a predsa o všetkom, až kým správca učebne nezahlási, že máme končiť, aby nás vrátnik nezamkol v budove. Teším sa a zároveň sa bojím. Bojím sa sklamania, ale verím, že tentoraz to tak nebude. Že tentokrát si srdce nevymýšľa a s týmto človekom to naozaj má zmysel.

  • 15. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 938x
  • 10
Raz

Miroslava Mesárošová

Raz

by som chcela

  • 9. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 924x
  • 1
Najkrajšie narodeniny

Miroslava Mesárošová

Najkrajšie narodeniny

Už niekoľko rokov sa snažím pravidelne si zapisovať dôležité termíny do diára. A už niekoľko rokov to funguje tak, že na začiatku roka si tam zapíšem pár záznamov, potom 2-3 mesiace vôbec nič, opäť si niečo poznačím, opäť na to zabudnem a v lete si uvedomím, že to nemá zmysel, lebo za pol roka som si dokázala poznačiť možno 10 vecí a aj tie som si vždy radšej pamätala, pretože keď už sa blížil termín, ani náhodou ma nenapadlo pozrieť sa do diára, čo ma čaká.

  • 23. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 869x
  • 0
Technický antitalent

Miroslava Mesárošová

Technický antitalent

Zvykla som sa považovať za človeka, ktorý ide s dobou. Ovládanie rôznych technických zariadení mi nerobilo problém, aj keď do zložitejších vecí som sa nikdy sama radšej nepúšťala. Našťastie, môj manžel je veľmi technický typ a už v čase, keď sme spolu ešte len chodili, som mu prenechala starostlivosť o svoj počítač a podobné zariadenia. Nemyslite si, že s počítačom vôbec nerobím, práve naopak. Skôr ide o rôzne inštalácie, menšie opravy a tak. Bežné ovládanie počítača zvládam v pohode, veď s ním pracujem každodenne.

  • 7. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 146x
  • 5
reklama
Vykúpená láska

Miroslava Mesárošová

Vykúpená láska

Ani neviem, ako som k tej knihe prišla – zrejme mi ju niekto daroval. To je asi najistejší darček, ktorým sa nedá nič pokaziť. Teda, v mojom prípade. Knihy milujem a s „dobrými“ knihami aj zaspávam. Čítam ich niekoľkokrát, väčšinou po večeroch, často aj dlho po polnoci. Keď som bola mladšia, mamka ma kvôli tomu často hrešila, že prečo som zase tak dlho hore a že sestry, s ktorými som mala spoločnú izbu, nemôžu kvôli mne spať, atď. Teraz už sa o izbu delím s manželom a pri ňom môžem čítať koľko len chcem :)

  • 2. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 545x
  • 0
Večerný rituál

Miroslava Mesárošová

Večerný rituál

Medzi mojimi očakávaniami, ktoré som vkladala do manželstva, bolo okrem hromady iných aj spoločné trávenie večerov, víkendov a voľných chvíľ. Tešila som sa na to, že budem mať vlastný domov, o ktorý sa budem starať. Verila som, že u nás bude vždy pohoda a dobrá nálada a niekedy aj troška zábavy.

  • 6. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Psychologička

Miroslava Mesárošová

Psychologička

Snažila som sa ľúbiť ho. Naozaj som sa snažila. Ale on nie je v poriadku. Pokúšala som sa ho presvedčiť, aby sa začal liečiť, dala som mu kontakt na kolegu, ktorý je veľmi dobrý na depresie. Ale on nechcel...

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Hodiny

Miroslava Mesárošová

Hodiny

Reklamy ma nikdy nejako zvlášť nezaujímali. Keď pred rokmi začala vysielať Markíza a do filmov dávali reklamné bloky, dosť ma to otravovalo. Ale na druhej strane, človek aspoň má čas odskočiť si alebo prehľadať kuchyňu, či by sa nenašlo niečo pod zub, čo by sa dalo schrúmať, keď začne ďalšia časť filmu.

  • 15. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Okuliare starej mamy

Miroslava Mesárošová

Okuliare starej mamy

Keď som bola malá, okuliare sa mi vždy spájali so starými ľuďmi. Patrili k nim rovnako ako sivé vlasy alebo palička, o ktorú sa podopierali pri chôdzi. Mne, dieťaťu s dobrým zrakom, však boli dosť vzdialené.

  • 4. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Ďakujem za ... za všetko

Miroslava Mesárošová

Ďakujem za ... za všetko

Zase raz to stíhame LTT. Už z niekoľkých desiatok metrov k nám doliehajú tóny piesne - pohľadom na hodinky sa ubezpečím, že je to len nácvik pred omšou, že ideme načas. Tri minúty pred pol desiatou konečne otvárame vstupné dvere. Akurát, čo sme si stihli nájsť miestečko na státie a už sa ozýva zvonček oznamujúci začiatok omše.

  • 17. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Veľa šťastia

Miroslava Mesárošová

Veľa šťastia

Tak moja malá sestrička je už veľká. Aj keď s touto myšlienkou žijem už niekoľko rokov, stále pre mňa zostáva tým bábom, ktoré k nám zavítalo, keď som mala osem rokov.

  • 16. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Odchádzam

Miroslava Mesárošová

Odchádzam

Dnes odchádzam. Vonku je krásne, dokonca teplúčko, čo je v poslednom období skôr výnimka ako pravidlo. Napriek tomu som do práce prišla v teplej bunde, aby som ju nemusela niesť v cestovnej taške - aj tak je už úplne plná, takže by som ju nemala kam dať. Ani do vaku sa nezmestí. Ten síce nie je ťažký, ale zato plný na prasknutie. A ešte nesiem aj tašku cez plece, plnú dôležitých drobností, aby mi nič nechýbalo.

  • 13. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Dva mesiace

Miroslava Mesárošová

Dva mesiace

Keď som dnes ráno otvorila oči (opäť tesne pred zvonením budíka, ako vždy), mala som pocit, že sa snáď moje vnútorné hodiny pomýlili, alebo čo. Veď je ešte tma! Je pravda, že žalúzie dosť výdatne bránia slnečným lúčom štekliť ma po nose, kým sa nezobudím, ale v posledných dňoch žiadne slnko neprejavuje spomínanú aktivitu, teda tie žalúzie sú vlastne bez práce.

  • 7. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
V každom z nás je kúsok dieťaťa

Miroslava Mesárošová

V každom z nás je kúsok dieťaťa

Keď som bola malá, často som sa hrala, že som dospelá. V puberte som sa nemohla dočkať, kedy už budem mať osemnásť. A teraz? Teraz by som opäť chcela byť dieťaťom. Žiť v tom svete plnom očakávaní, snov a rozprávok. Bezstarostnom svete detských hier.

  • 5. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Keď priateľ chýba...

Miroslava Mesárošová

Keď priateľ chýba...

Priateľ je človek, ktorý počúva, keď ho poprosíte, aby vás vypočul, poradí, keď ho požiadate o radu – nie naopak. Človek, ktorý sa na vás obráti, keď sa chce o niečo podeliť – či už ide o radosť alebo smútok. Človek, ktorému zavoláte bez toho, aby ste rozmýšľali, či sa to práve hodí. Človek, ktorý nemá v adresári vaše priezvisko, ale nejakú milú prezývku, ktorou vás oslovuje. Človek, ktorému dôverujete a ktorý dôveruje vám. Viete, kedy má narodeniny a nemusíte si to značiť do kalendára. Človek, ktorému na vás záleží a vy by ste tiež pre neho urobili všetko, čo je vo vašich silách.

  • 3. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Ľúbiš ma ešte?

Miroslava Mesárošová

Ľúbiš ma ešte?

Aj keď si už nie sme takí vzácni? Aj keď už nemusíš čakať niekoľko dní, aby si ma uvidel? Aj keď naše bozky už nie sú tajné? Aj keď so mnou tráviš každý deň?

  • 1. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Keď človek sníva ...

Miroslava Mesárošová

Keď človek sníva ...

Aj Vám sa stane, že snívate o niečom, o čom VIETE, že sa nikdy NESPLNÍ??

  • 31. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Neviem variť, ... ale liečim sa

Miroslava Mesárošová

Neviem variť, ... ale liečim sa

Priznanie – neviem variť. Ja viem, je to hrozné, hlavne keď to povie vydatá žena, ale ... je to tak.

  • 30. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 35
"Správny" život

Miroslava Mesárošová

"Správny" život

Som katolíčka. V minulosti som to vo svojom živote pociťovala v dosť obmedzenej miere – chodila som do kostola, nepoužívala som nadávky, na niektoré veci som mala iný názor ako kamaráti a hlavne som necítila potrebu rebelovať. Inak som viedla (a aj vediem) v podstate normálny život.

  • 27. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu