reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Mesárošová

Miroslava Mesárošová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som človek, ktorý má svoj vlastný názor a často sa oň chce podeliť aj s inými ... Zoznam autorových rubrík:  Zo života jednej učiteľkyEliJa a môj chlapMoje kuchárske pokusyMoje postrehyMojimi očamiLáska, život... a všetko ostatPoviedkySúkromnéVyznanieNezaradené

reklama

Nezaradené

Nebezpečná činka a iné katastrofy...

Miroslava Mesárošová

Nebezpečná činka a iné katastrofy...

Keď si môj drahý našiel prácu v meste, kde momentálne bývame, prvá vec, ktorú musel zariadiť, bol samozrejme privát. Našiel rodinný dom blízko centra, ktorý vyhovoval jeho potrebám a nájomné nebolo príliš vysoké. A dokonca tam bola jedna izba, do ktorej hľadali spolubývajúcu. Akože pre mňa. Bolo by to lacnejšie než privát, ktorý som vtedy mala a ušetrila by som ešte aj na mestskej, lebo do práce som mohla chodiť aj pešo. Navyše, domáca si všetky miestnosti upratuje sama (dôležité pre ďalší priebeh udalostí).

  • 1. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu