reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Mesárošová

Miroslava Mesárošová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som človek, ktorý má svoj vlastný názor a často sa oň chce podeliť aj s inými ... Zoznam autorových rubrík:  Zo života jednej učiteľkyEliJa a môj chlapMoje kuchárske pokusyMoje postrehyMojimi očamiLáska, život... a všetko ostatPoviedkySúkromnéVyznanieNezaradené

reklama

Moje kuchárske pokusy

Narodeninové pečenie

Miroslava Mesárošová

Narodeninové pečenie

alebo Ako rozosmiať manžela a zababrať kuchyňu na nepoznanie Môj drahý mal narodky. Nič nové, veď už sme spolu šiesty rok, takže tých narodenín sme už absolvovali. Ale tentokrát to predsa len bolo výnimočné, pretože prvýkrát ich oslavoval ako ženatý muž. A ja, ako správna manželka, som sa rozhodla, že mu pripravím narodeniny, na ktoré nezabudne.

  • 21. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 956x
  • 4
Bábovka

Miroslava Mesárošová

Bábovka

Keďže som sa tu nedávno verejne priznala k mojej nevzdelanosti vo veciach varenia, pečenia a všetkého, čo sa týka kuchyne, rada by som sa teraz pochválila svojím prvým „bábovkárskym“ pokusom.

  • 4. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 062x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu