reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Mesárošová

Miroslava Mesárošová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som človek, ktorý má svoj vlastný názor a často sa oň chce podeliť aj s inými ... Zoznam autorových rubrík:  Zo života jednej učiteľkyEliJa a môj chlapMoje kuchárske pokusyMoje postrehyMojimi očamiLáska, život... a všetko ostatPoviedkySúkromnéVyznanieNezaradené

reklama

Moje postrehy

Honorabilita, spektabilita a komu je to šumafuk

Miroslava Mesárošová

Honorabilita, spektabilita a komu je to šumafuk

Počuť hudbu. Ako kráčam hlavnou chodbou, tóny hymny sú stále zreteľnejšie. Meškám. Zdolať labyrint chodieb univerzity trvá dlhšie, než som čakala. Ale aspoň dokážem otvoriť dvere, už som prišla na systém, takže to zvládnem bez toho, aby som vyrušovala. Zrazu opäť stojím v aule a nasávam do seba tú neopakovateľnú atmosféru.

  • 16. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Taký malý valentínsky postreh

Miroslava Mesárošová

Taký malý valentínsky postreh

Nedávno v práci prišla reč na Valentína. Keď som spomenula, že určite plánujem drahému nejaký malý darček - veď ma na Valentína požiadal o ruku, tak uznajte, bez toho to nejde :) - dozvedela som sa, že tento sviatok nie je u ostatných veľmi v obľube. Chápem to, aspoň myslím. Počula som už názory, že na „oslavu lásky nie je potrebný nejaký špeciálny deň, že lásku si treba dokazovať stále. Súhlasím.

  • 7. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu