reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Mesárošová

Miroslava Mesárošová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som človek, ktorý má svoj vlastný názor a často sa oň chce podeliť aj s inými ... Zoznam autorových rubrík:  Zo života jednej učiteľkyEliJa a môj chlapMoje kuchárske pokusyMoje postrehyMojimi očamiLáska, život... a všetko ostatPoviedkySúkromnéVyznanieNezaradené

reklama

Súkromné

Dávno

Miroslava Mesárošová

Dávno

Stalo sa to. V prvom momente sa ma zmocnilo sklamanie, možno dokonca zlosť, ale vzápätí som si uvedomila, že takto je to lepšie. Veď načo umelo predlžovať niečo, čo už neexistuje? Lipnúť na tom a prežívať pravidelné aj menej pravidelné chvíle sklamania a smútku? Zvlášť, keď to bolo tak dávno.

  • 3. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 923x
  • 0
Ako to dopadne, keď máme doma futbalovú loptu

Miroslava Mesárošová

Ako to dopadne, keď máme doma futbalovú loptu

Mám rada akcie typu „nazbieraj XY kupónov a dostaneš za to darček, pretože keď už za niečo vyhodím peniaze, tak ma poteší, že môžem dostať niečo navyše. Bohužiaľ, ako správny zákazník, pod vidinou darčeka často kúpim aj to, čo by som inak nekúpila, lebo sa teším na ten „darček.

  • 8. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 814x
  • 1
Náš drobček

Miroslava Mesárošová

Náš drobček

Bola si ich už pozrieť? Tri malé guľôčky. Jedna hnedá a dve čierne. Keď sme ich uvideli, okamžite sme sa zhodli na tom, že chceme toho hnedého...

  • 7. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
"Žiadne stretnutie nie je náhodné" II

Miroslava Mesárošová

"Žiadne stretnutie nie je náhodné" II

Keď som knihu s týmto názvom uvidela v obchode, neodolala som a o pár minút som si ju už odnášala domov. Od istého času ma podobné knihy fascinujú. Nie preto, že by mi v niečom skutočne pomohli (niektorí ľudia by to nazvali nedostatočnou vyzretosťou mojej osobnosti a následnou neschopnosťou ovládať svoje myšlienky a pocity požadovaným spôsobom), ale aspoň mi prinášajú iný pohľad na svet naokolo. Možno som to nikdy tak nevnímala, možno som to len nechcela tak vnímať. Ale je to také nepredstaviteľné?

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
"Žiadne stretnutie nie je náhodné"

Miroslava Mesárošová

"Žiadne stretnutie nie je náhodné"

V živote nič nie je tak, ako si to človek naplánuje. Presvedčila sa o tom už miliónkrát, ale aj tak stále verí, že možno raz niečo aj vyjde podľa plánu. Nevadilo by jej, že všetko vždy skončí inak, než si to predstavovala, len keby aj jej podvedomie konečne akceptovalo túto skutočnosť a bolo tiež trošku spokojné.

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu